19 april 2009

NYTT

färgexplosion!!!! ^^

kände för att förnya mig lite
^^
man blir nästan glad
färger är fint ^^
de får symbolisera att jag tänker vara glad och styra upp nu, och att det är vår alldeles alldeles strax!
^^

ikväll var jag på wolfman jack's releasefest med elskling, mamma och pappa.
de är jätteduktiga och svängiga så det var roligt, men inte min smak kanske Oo
jag tror förresten aldrig att jag har varit på samma ställe som en så extremt stor andel män över 40 förut, haha
och kvällens notering: när man passerar 40-sträcket bör man, för både sin egen och andras skull, hålla sig till ett lätt gungande med huvudet eller eventuellt kroppen när det spelas musik. allt annat ser sjukt pinsamt ut, hur ni än gör!!!
är man dessutom tjock eller ful eller både och går nog gränsen vid 30.
(jag är trött och cynisk av att se en tjock, ful, onykter kvinna runt 45 dansa som en kåt 18åring på sitt första krogbesök under spelningen >_____<)

nu blir det sängen
wege jobbar till 04 inatt Oo
gadde 16 kr i OB
Oo
hata resturangbranchen

godnatt! ^^

1 kommentar:

Jasmin sa...

rösta på piratpartiet så att det blir slut på alla dryga lagar om övervakning, fildelning och sånt.

haha mina föräldrar var säkert där och gjorde bort sig, pinigt! jag ska få liv i min mobil nu så att jag kan smsa dig. mår skit i magen idag men jag hoppas att jag kan komma till dig lite senare ändå.