20 april 2009

sjukt nöjd malin.jpg


åh gud
vad jag längtar tills det blir sommar på riktigt!
det är jätteskönt nu också, men jag längtaaaar
brukar inte ha nåt problem med att bo i norrland och vårt spännande klimat, men just idag känns det som att det är sjukt ovärt att bo nånstans där man ägnar 9 månader om året åt att längta efter de resterande 3 Oo
men det går nog över, i september brukar jag vara sjukt less på all sol och värme! vilket jag antar betyder att jag aldrig skulle trivas nån annanstans ändå.
men det skulle bara kunna vara ... 4 månader sommar! fast då skulle jag väl hinna bli less redan i augusti Oo eller nåt. så det är väl bra som det är.
men såhär på våren längtar man ju så det gör ONT ><
soliga dagar är nästan värre för då blir man så påmind Oo

dagens händelse: wege slog handen genom rutan på balkongdörren
Oo
så nu måste vi antingen byta den och bli fattiga eller se ut som det är taikons som bor här (som morfar brukade säga)
mindre bra
(wege har inte anger issues, han försökte bara skrämma skrållan som klöste i gardinen när vi satt ute på balkongen!)

men lika glad är jag för det
men gladast är nog... glasmästaren?

26 dagar kvar!!!

1 kommentar:

Jasmin sa...

hehe, klantigt ^^