30 april 2009

valborgsinlägget

jag hatar nykteristförbund som förstör valborg!
låt barnen supa ffs!
><

har varit sjukt duktig idag och städat lägenheten och satt upp nya gardiner ^^ nu är det sommar^^ bestämmer jag!
jag och wege for till systemet för att köpa vin men failded. vi insåg att vi har noll koll på vin whatsoever Oo mycket ovuxet.
jag kan bara mousserande och champagne, haha
vad stureplan jag är Oo
wege kan bara öl. och jäger :P

nu ska vi äta snart jag är så hungriiiiiig
alla bara grillar på gräsmattan utanför Oo
kuuurrrrrrrrrr

happy valborg!
och glöm inte att kasta rutten frukt på majtågen imorrn!

1 kommentar:

mimmi sa...

Jo det är som dyrt :) Men jag tror det kommer funka för mig. Jag behöver pepp från andra och press, annars blir jag bara lat och skiter i allt. Och jag gillar att träna så (och shakarna har jag inget problem med):) Det svåra är att komma igång och ta sig över den där lathetströskeln, haha. Sen när jag gör allt själv så brukar det bli på fel sätt med fel tankar i huvudet.
Jag antar att det är olika för alla, men jag hoppas det kommer funka för mig, pallar fan inte ett misslyckande där med :P