01 maj 2009

mctime

ja nu for wege till jobbet Oo
moget

jag ska nog sova, orkar inte hitta på nåt att göra
fast då lär jag vakna tidigt imorrn och väcka stackars elskling
dåligt
det finns en sida som heter elskling som jämför elbolag, det tycker jag är gulligt ^^
om det var ett elbolag hade jag lätt valt det, oavsett om det var smartast eller billigast eller nånting, bara för att det hade ett sånt fint namn. haha
och om jag hade behövt välja förstås
nånting att inte se fram emot med att ha ett hus Oo
annars taggar jag ^^ vi var ute och gick idag och tittade på villor här på berghem. vi taggar! wege vill ha ett trumrum, lal.
och från ett 100% egoistiskt perspektiv: varför ska det bo en massa pensionärer i alla fina villor och ockupera dem?! när man är gammal och barnen flyttar ut flyttar man till en lägenhet och låter nya barnfamiljer bo i husen! >< arg

jag har sett säsong 6 av satc (inte för att jag gillar den utan för att jag råkade börja på 4an och aldrig kan sluta >< (jag hatar ryssen! han suger!)) och sen filmen idag
varför åldras miranda helt sjukt mycket, men de andra ser inte en dag äldre ut än i säsong 1??
carrie ser ffs yngre ut i filmen än i säsong 1 Oo nästan. hon är klart snyggare i alla fall.
jag läste att big är otrogen mot carrie i satc the movie 2 och sen upptäcker hon att hon är gravid (det räknas inte som spoiler eftersom det säkert inte är sant, läste det bara nånstans). men aaaah jag är så sjukt less på att big jävlas med henne! jag trodde det var färdigt nu och att de skulle få vara happy! eller, först trodde jag det var färdigt när serien slutade men det var det ju förstås inte heller.
nog för att jag är en sucker för happy endings, men i det här fallet beror det inte bara på det, jag är bara så LESS på att big är dum mot carrie och de gör slut och hon grinar. hur många gånger har det hänt nu? 5? 20? 20000? >________<

ja ja
time for beds
godnatt

1 kommentar:

mimmi sa...

jaaa big är sämst! man vill att dom ska vara tillsammans och att allt ska gå bra. men nu om han fortsätter vara dum så borde dom göra en film där hon inte tar tillbaka honom, dom sänder ett ganska illa budskap annars :P