16 december 2010

addict

jag har tydligen ett beroende
jag MÅSTE kolla runt på internet innan jag går och lägger mig!
hur sjukt trött jag än är kan jag bara inte stänga av datorn och gå och lägga mig direkt!
nej, jag måste sätta mig och kolla facebook, och kolla bloglovin.
men det störda är att när jag har kollat färdigt på nyheter kan jag ändå inte gå och lägga mig!
det är som att jag måste "sitta mig less" framför datorn!
innan jag kan slappna av och somna!
måste slösurfa runt lite tills jag är riktigt less!
vad är det för retardryck?? Oo

jaja
nu sitter jag som sagt ändå här så det blev ett inlägg!
skulle vara snäll och baka nåt som wege kunde ta med sig till jobbet imorrn (hans fika-vecka i veckan)
blev lite carried away..




men förhoppningsvis uppskattar de ett lite extra juligt fika iaf ^^
(det är saffransmuffins med russin i och en vanlig frosting som jag bara har färgat gul, sen sockerpasta och marsipan uppe på)

annars, hardy-news:
hans fjärde tand har spruckit igenom!
nu har han alla framtänderna, både uppe och nere.
och nu har vi äntligen styrt upp att börja borsta hans tänder också!


there's a new duck in town
haha ^^

(ingen mobbing av min tandborste! det är alla andra som borstar för löst!! sådetså! ><)

1 kommentar:

saralovisa sa...

Åh så sjuuuukt gott MAlin!!!
Hur ade ni det i värmen?=) Vi har varit så avis! :)