23 december 2010

dan före...

dopparedan
vilket udda ord egentligen.
men vad jag har hört så kommer det från dopp i grytan!
världens äckligaste julmat!
haha
nä, inte den äckligaste. men jag gillar det inte :P

känner att jag har varit kass på att blogga, men det har varit mycket att göra runt jul (jag som alltid brukar vara i så god tid med allt! skyller på the baby) och hardy har varit rätt intensiv på senaste tiden.
både farlig för han ställer sig upp mot allt utan att vara riktigt stabil så jag kan inte låta honom leka själv, men han hatar numera gåstolen (och babysittern är inte ens ett alternativ) så jag kan liksom aldrig göra nånting. måste hela tiden vakta lillhuvudet så det inte slås mot golv!
sen är han dessutom mega-mammig så han vill inte vara längre än ca 50 cm bort från mig >< hålsatan)
så nu vaknar väl hardy snart.
no time to rest!
julafton imorrn!
hihii



GOD JUL!!!

Inga kommentarer: