21 december 2010

cändeh

haha men!
jag kan inte skriva "har du" längre! det blir automatiskt "har dy" (hardy!)!
(ja, det blev det först när jag försökte skriva det nu också!)
loool! XD

jag kan inte sova för att jag har så mycket att göra, men jag gör ingenting utan sitter här framför datorn!
lol 2.0

har iaf bakat julgodisar idag!


"pepparkakspops"


och snöbollar

och gjort julskinkan! mums!

dessutom blev lillfisen 8 månader idag! :D
grattis hardy!




han står riktigt bra nu, och ramlar inte så ofta! han har lärt sig sätta sig ner nu så det är jättebra! mindre frustration. :)

men gewd
nu måste jag sova!
godnatt!

2 kommentarer:

emma sa...

omg vad gott :D hoppas det finns kvar lite i morgon ;)

Josefin sa...

Ha ha... vad söt han är på bilderna. Framtänderna syns ju riktig mycket. Det gör dom inte på Henry. Hardy får mer och mer bäbishull nu.