27 december 2010

ho ho

ojoj, mätt!
i allmänhet
ända sen i fredags!
men det är så gott! :D
vill inte ens veta hur mycket jag har gått upp Oo
men efter nyår börjar det! igen...
synd bara att man hade velat vara snygg i nån snygg klänning PÅ nyår Oo
men men
får köpa en spandexgördel eller vad det heter, haha

JULAFTON


julfika
jag skrattar åt att hardy skrattar åt kalle anka, haha


öppna paket!


hjälpa morfar att öppna paket!


jag hade gjort sylt och marmelad till mamma och pappa,
det var faktiskt rätt enkelt ändå! :D


hardy fick ett stooort paket!
vad kan vara i det?
:o


en barbapapahäst! :D


hello!
mamma var också glad...


...för hon hade tydligen varit sjukt snäll i år!!!
fick en SAMSUNG GALAXY S!
allra högst upp på min önskelista!
men så fick jag DESSUTOM en massa andra saker jag hade önskat mig!! :O
taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaack!
:*

JULDAGEN


tog det lugnt
wege repade
sen hjälpte hardy pappa att montera...


...hans nya viktställ!
och hänga upp nya vikter. nu jävlar!
hehe
(jag tvingade wege att posa, haha)

ANNANDAGEN


for till farmor och farfar, där fanns det en MASSA nya leksaker!


kusin alfred var också där
haha, kolla sötpojkarna! ^^


hahaha, farfar busar :D


sen for vi till mormor och åt den sedvanliga annandagskalkonen!

MÄTT!

men, mysig jul, som vanligt!
och som sagt, jag fick så sjukt bra julklappar! och mycket mer än vad jag hade förväntat mig! ^^
hardy fick också massor av klappar och han hälsar tack så jättemycket och god jul till alla!

nu ska jag fortsätta nörda med min samsung ^^
^^

4 kommentarer:

Josefin sa...

Tänkte på er när jag såg den där barba-gunghästen när jag var på stan innan jul. Den blir nog kul.

Gillar bilden där Wege posar. Speciellt affischen i bakgrunden. Har han tänkt bli så biffig?
Vi skulle också haft en träningsrum nere i källaren, men jag tror vi är för lat. Det blir TV-spelsrum istället.

emma sa...

vad mysigt med julbilder :) ska lägga in våra också men glömde såklart kabeln till kameran hemma så det får bli när vi kommer hem :) stannar tills i morgon så ante slipper åka buss hem!

snygg body hardy har på sig på sista bilden ;) hehe!

sandra sa...

Haha det var mycket hat mot persbrandt där :P

Anonym sa...

Jo, tanken med LCHF var att hålla på ett längre tag. Typ hela 2011 eller nåt. Vi har även tänkt trappa ner på Henrys napp-användande. Se om det funkar. Målet är att han ska sluta helt innan nästa månadsskifte.