02 december 2010

men så arg

aaaaaaaaaaah

jävla traktor som SKAKAR hela huset (vad GÖR den??) just när jag har lagt hardy att sova!!!!
skaaaak, buller, buller, buller
...tyst...
skaaaaaaaak, skraaaaap, buller, buller, buller
...
skaaaaak, BULLER, buller, buller

aaaaaaah
om hardy vaknar ska jag ffs gå ut och tvinga traktorföraren att söva om honom!!!
><

och på tal om arg,
vad jag stör mig på det här med wikileaks.
kan bara tänka mig vad de gör med den stackars killen de misstänker ha läckt grejerna från militären. Oo
bara för att han ville att sanningen skulle komma fram!
vad är det för skillnad på det, fina amerikanska regering, och de terror-diktaturer ni måste gå in och störta för de stackars invånarnas skull?
nåja, nu är jag inte så insatt så jag ska inte uttala mig så mycket.
visst att man måste få ha hemliga dokument länder emellan, speciellt eftersom det finns rabiata galningar (no names mentioned) som kan starta krig för att de typ.. blir förolämpade.
men det jag tycker är dåligt är att usa har i princip snackat skit om andra länder och nu är sura för att det har kommit ut och säger att det "hotar den globala diplomatin"!
stå för det ni säger istället!
eller säg bara sånt ni kan stå för :P

-----------------------------------------------------------------------

(blev precis less och gick ut och kollade vad de gjorde därute)

jamen JAHA!
de gräver ett HÅL!
vad OVANLIGT!
undra om det kommer grävas upp, blockera vägen för allt och alla och sen lämnas kvar till i vår SOM VANLIGT???
JAG HATAR ERA JÄVLA HÅL UMEÅ KOMMUN!!!!!! (ELLER VILKA DET NU ÄR SOM GRÄVER!!!)
kan ni göra klart kolbäcksvägen och det stora jävla hålet ni har grävt upp på hela mariehemsängarna först kanske????
innan ni gör ETT TILL JÄVLA HÅL!!!!!!!!!!!!!




ARG

Inga kommentarer: