17 april 2011

all in

alltså, jag är verkligen en "allt eller inget"-person!
typ senaste tiden har jag velat gå ner i vikt (surprise! Oo) och då har det liksom varit träning varje dag. okej, inte varje dag, men jag har i princip prioriterat bort allt annat för att jag måste hinna träna de där träningspassen.
men nu senaste veckan har emma inte kunnat träna pga sin nygjorda tatuering, plus att jag har en motivationsdipp, så då har det varit "nämen nu orkar jag ju ändå inte träna så då kan jag ju unna mig en massa!"
hallå?
logiskt?
:P
så naturally har jag gått upp en massa nu. bajs.
kan inte få på mig ett par jeans jag kunde ha för typ 3 veckor sen.
:C
och nu, den här veckan, är jag ändå lite taggad, men nu ska jag ju förbereda för hardy's kalas och bakabakabaka. så då har jag ju inte TID att träna!
prioriterar alltså bort allt annat för att baka.
suck.
önskar att jag kunde ha lite balans ibland. :P

idag har vi i alla fall varit jätteduktiga (och hela stan verkar ha haft en duktig-dag idag! :D) och städat både inne och ute!
måste försöka torka av vintern från utemöblerna för det vore ju sjukt härligt om man till och med kunde sitta ute och fika på kalaset! ^^

men men
senaste dagarna:


har vi haft grillpremiär


visserligen på marken, men precis lika gott ^^


jag drog dagen till ära till och med i mig en ÖL



och william och hardy övervakade processen


i fredags var vi och badade i holmsund
hardy har stora koncentrationssvårigheter när det finns lekande barn att titta på!


och william hade åkt på en klippning!
kolla vilken tuffing han blev! :D


igår var vi hos farmor och farfar
hardy och alfred fick åka skottkärra!


nästan hela familjen wegebro var där!
och i isabelles mage ligger den nyaste medlemmen och växer till sig ^^

nuu blir det sängen!
herregud, klockan är ju ELVA!
Oo

2 kommentarer:

sandra sa...

Skaffa Iksu-kort och haka på mig :D Att gå på pass gör träningen lite roligare tycker jag :)

saralovisa sa...

IMORGON!!!!!
Men jag trodde det var på torsdag? HOly mother of christ nu har jag ställt till det.. faaaaaaaaaaaaaan!
Jag måste se om det här går att ordna. Jag har lovat bort mig imorgon klockan 13 nere på stan.
Fanfanfanfanfan!


Hur tidigt kan man komma? Typ tolv?
Shit vad pinsamt! Och jag som trodde att jag hade detta under kontroll!