26 april 2011

what

hardy vaknade.. och somnade om! och sover än!
vad är det som händer? Oo
jaja, bara att njuta av!
har hunnit väga och mäta mig. (och vår digitala våg ljuger som en häst travar! vägde mig först, gick på toa, blev nyfiken på om det hade försvunnit nåt, vägde mig igen - och vägde 1,2 kg MER!! nej, det blir bara gammvågen från och med nu!)
idag börjar nämligen mitt nya liv igen!
haha
men jag har bestämt mig för att vara stolt över mig själv eftersom jag i alla fall aldrig ger upp!
sådetså!
nu gäller det 8 veckor (minus 3 dagar) fram tills vi ska åka till spanien!
målet är 10,9 kg ner, men vi får väl se, hah.
men. "mitt nya liv" är egentligen missvisande, för jag är mer av en "intervallmänniska" har jag insett. alltså, jag är bättre på att spurta än att hålla ut. så jag satsar på att göra små perioder/challenges för att förhoppningsvis tillslut ta mig ner till min målvikt.
DÅ får jag fundera på hur jag ska hålla den för resten av livet sen.
men jag tror faktiskt inte att det kommer bli jättesvårt, för bara jag har tränat har jag alltid hållit vikten trots att jag har ätit en massa onyttigt.
men vi får väl se.

nu gäller det iaf!
bjud mig helst inte på grejer, jag är så dålig på att tacka nej! :(
hörde iof ett bevingat uttryck - "only he who can turn down a dinner-invitation without giving an explanation is truly free."
och det kanske ligger nåt i det. man är alldeles för artig! Oo


aaah
jag skaaaa lägga upp bilder från hardys kalas!
men jag är så kass när det har samlats en massa grejer på hög att blogga om. då drar jag mig för det och det slutar ofta med att jag skiter i det!
men det vore ju dumt!

aaah2
vad jag inte är taggad på att betala för spotify!
men men
man får väl vara glad för den tiden man har fått. och för att man kommer slippa reklamhelvetet!

vad ska jag göra nu?
ingen bäbis vaken än!
hmmm
ja ja, vi ser väl!
peace out!

1 kommentar:

emma sa...

sv: haha ja han är som söt hardy :)

ja nu får vi hoppas att vi lyckas bli liite smalare innan sommaren iaf :)