21 april 2011

hardy hälsar


"tack för alla mina nya grejer och leksaker!!!"


det blev en jätterolig, om än lite rörig, dag igår och vi är jätteglada att så många ville komma förbi och gratta vår lilla prins!
ska skriva ett lite längre inlägg senare, och hoppas på att få lite tillskott i bilder av sara (bilden häruppe är förstås lånad!) för jag hann inte ta så många igår!
men nu ska jag passa på att packa väskorna medan hardy sover, och sen far vi till stugan tills på söndag.
jag lär komma tillbaka en 4-5 kg tyngre. Oo

men påsk brukar vara en bra jumping off-point till att börja banta, för man är så äckligt less på godis när den här helgen är över! haha!

happy eating!

jag menar, easter...

1 kommentar:

Josefin sa...

Jag håller med dig om efter-påsk-bantning. Jag är spyless på godis och sött just nu, men har samtidigt abstinens typ konstant. Verkligen på tiden för avvänjning.

Appropå avvänjning... Har ni funderat nåt på när Hardy ska sluta med napp? Jag är så kluven om hur vi ska göra. När är det lagom?