27 april 2011

dissen

alltså nu när man har suttit och lagt upp typ en miljon bilder tycker man ju att det borde finnas NÅNTING att kommentera!
men men
skit i det då!!
><

lillhardy var i alla fall på ettårskontroll idag, och fick två sprutor!
:'(
men han sa faktiskt inte ett ljud om den första!
andra däremot, gjorde oooooont! :(
och nu på kvällen hade han fått feber. jag undrar om det var något han redan hade (pga den extrema sovardagen igår! han sov till 11.30 på morgonen och sen TRE tupplurar under dagen!) eller om det är sprutorna..
hoppas det går över snabbt i alla fall!


på vägen till bvc,
hade helt glömt av mig så det blev frukost i vagnen!
haha
<3

2 kommentarer:

Anonym sa...

2!! sprutor, stackars mormors gullebarn!! :-(

sandra sa...

malin jag är sämst på att kommentera och du är faktiskt den bästa kommenteraren jag har! så förlåt, jag ska bli bättre!

ps. promenader låter skitbra :)