20 april 2011

so not en vanlig dag

vad är det för en dag?
är det en vanlig dag?
nej, det är ingen vanlig dag för det är HARDYS födelsedag
HURRA HURRA HURRA!


hihi, tänk att fira sin första födelsedag! ^^
det var längesen det Oo



för exakt ett år sen hade vi just kommit in på förlossningen, och var lite nervösa eftersom värkarna hade börjat komma så tätt så fort.
men väl där slappnade jag kanske av lite eller vad det var, men det lugnade definitivt ner sig och om 5 timmar ungefär fick de ta hål på hinnorna för att det skulle hända nåt!
och om 10,5 timme kände lille herrn äntligen för att kika ut!
<3

nu blir det kalas! :D


(ps, det finns smörgåstårta också så ni behöver inte käka innan!)

3 kommentarer:

Josefin sa...

Graaatttiiisss Hardy!

Emma sa...

GRATTIIIIISSS!!! :D så himla sjukt att det har gått ett år redan! snart är dom tonåringar ;)

saralovisa sa...

Jag förstår det!
Jag kan skicka dom jag har:)
Vad har du för mejl?

Jamen du jag är så himla glad att vi hann även om det vart en kort visit!