27 april 2011

okej, nu gör jag ett ryck!


i onsdags var det visst någon som fyllde år!





mamma hade bakat i typ hundra år!


det hängde spännande grejer överallt!





tillslut kom alla mina pals och jag fick öppna presenter och äta godis!!!


och äta TÅRTA!




myyyycket presenter!
tack för allt, igen!!


man är väl lokalkändis också! (eller hur?)

PÅSK


sen hann man knappt hämta sig från kalas så skulle man fira påsk i stugan!


vi åt upp de stackars tårtresterna..


och förstås en massa mat!


och hardy fick äta PANNKAKSTÅRTA!


och dricka cider!


partyyy! :D


(därav fyllebilderna)
:P



det blev även lite krypning..


och lite solning!


men mest ätning!
(ville bara att ni skulle notera storleken på vårat påskägg...)


ahh
det var det!
men alltså - vart är min externa hårddisk?? Oo
när man nu väl kommer på att man ska spara bilder och vara duktig så hittar man den inte!
wtf!!
><

(förresten, vissa bilder lånade av: sara och emma!)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis solstrålen!! Kan inte fatta att jag redan varit mormor i ett helt år!

Anonym sa...

Fantastiska tårtor!! Goda var de också. Minicupcakes to die for ;-))

saralovisa sa...

Åååh jag har gått och haft dåligt samvete över att jag är en dålig kommenterare ända sen igår någon gång! Äntligen kommer jag mig för att skriva!
Så otroligt fin påsk ni verkar ha haft!
Vi hade inget direkt påskfirande så jag tänker leva ut min påskglädje genom er! :)