09 februari 2008

emergency room

aj jag har så ont i magen så jag spricker!
men det är för att jag har ätit massa godis + mat + efterrätt så det gör inget ^^

igår stukade jag foten för att jag halkade så jävla paradisbadets jävla halkiga trapp :(
(men det var roligt innan det!) jag och elskling for dit för att han var ledig och jag var ledig från 09.30 och det var vår 8 månadersdag ^^
men ja, efter 2,5 timme halkade jag så då fick jag hoppa ut (på ett ben! i bikini! pinsamt Oo) och så åkte vi hem.
mama tvingade oss att fara till akuten för att kolla så att det inte var några sprickor. först fick vi vänta i en halvtimme för att skriva in mej, + 1,5 timme för att få träffa doktorn (+ en kvart i undersökningsrummet) sen en halvtimme till på röntgen och så en halvtimme till på svaren från röntgenen >< så typ 4 timmar var vi där.
OCH JAG HADE INGEN SPRICKA!
förstås ><

men nu är det synd om mej och jag kan inte gå så jag får äta hur mycket godis jag vill :D
hihi

och just ja, jag fick åka RULLSTOL ;D ;D

1 kommentar:

Anonym sa...

"Och jag kan inte gå så jag får äta hur mycket godis jag vill", älskar logiken! Haha. :D