04 februari 2008

stress! (update)


nu blir det lite update istället för att renskriva anteckningar och plugga och sånt som jag borde göra Oo

i fredags blev det ju tattoo den blev fin, klad malin ^^ (se här på sidan hehe)
de övertalade mej att göra den i färg, så det var lite läskigt. jag gillar egentligen inte färgtatueringar. men det blev ju fint ändå!
men inga fler! >O

stockholm hatar mej, jag får inte komma dit på praktik. förhoppningsvis kan gubben på skolan hjälpa till, men annars blir det väl äldrevård i inlandet.
rys.
jag har fobi för inlandet, alla kommer köra över mej med skoter jag kommer inte våga gå ut :( lezen

elskling har börjat jobba, han är på volvo nu Oo
vi var i hans stuga i helgen, massor med emobilder på bilddagboken. men det var fint väder!

nu måste jag äta Oo
sen springa till bussen.
jag borde ha renskrivit nu, men har jag det?
jag borde ha lånat min bok som ska vara utläst om en vecka! har jag det??
jag borde ha skrivit på arbetet som måste vara klart innan praktiken! har jag DET?!
nej jag är sämst :(
men jag har ingen frånvaro iaf ^^

1 kommentar:

Anonym sa...

Snygg gadding!