26 februari 2008

tröttheten

haha nu hör jag för första gången basshunter's engelska version av boten anna (now you're gone).
laal
iof har jag aldrig hört hela boten anna Oo
men det ska man väl vara glad för.
fast jag lovar att jag skulle gilla den jag har så mobbad musiksmak!
jag är till exempel helt kär i mika :D
och jag blir tokig på att jag inte har dc på min bärbara och att wege aldrig är ledig samtidigt som mej så att han kan skicka låtar ><

om nån är intresserad så har jag börjat få ta hand om en tant på äldreboendet själv nu och det går bra. :)
däremot var det lite läskigt att personalchefen räknade med mej idag och hade tänkt att jag skulle ta hand om en avdelning själv i 2 timmar när personalen hade möte Oo
(men jag blev räddad!)

något som är lite frustrerande är ju att undersköterskor och personliga assistenter typ har bättre lön än vad jag kommer få när jag är färdig efter 3 år på universitetet. ><
mest störande är ju personlig ass, det behöver man ju inte ens kunna nåt för att bli!!
(alltså jag tycker inte att personliga assistenter ska få mindre pengar eller surar på mina kompisar som är det, jag tycker bara att sjuksköterkor förtjänar väldigt mycket bättre lön än vad man får nu Oo)
jaja, man får väl bara hoppas att det blir bättre :/

nu är det mat!
bye!

Inga kommentarer: