28 februari 2008

sjukiz?

det blev inget babysim idag för vi var lite värdelösa och glömde badkläderna Oo
men vi gick lite i solna centrum. men jag hittade inget att shoppa. iof slog det mej efter helgen att jag är ju faktiskt inte här för att shoppa så jag kanske ska chilla lite.
plus att jag vill gå ner typ 100 kg innan jag investerar i några fler kläder :/
eller i alla fall 10.

men nu är jag sjukt trött trots att jag hade sovmorgon imorse.
och så har jag ont i halsen, och det skulle ju inte vara så roligt att bli sjuk nu!
inte för att jag tror att de på äldreboendet jag har praktik på skulle kräva att jag kom tillbaka och jobbade några dar på påsklovet eller så som de varnade om innan vi for ut, men det skulle ju vara rätt värdelöst att missa en massa nu när man ändå är här..

så jag ska nog sova nu och hoppas på det bästa. sova brukar vara en bra medicin mot det mesta.
haha det rimmade. lal.
ja ja,
godnatt!

Inga kommentarer: