24 februari 2008

12 dagar kvar

enzam Oo
wege har varit här i helgen, men nu for han hem :(
nu ses vi inte på 2 veckor igen, det är misär.
börjar kännas länge det här nu.
jag saknar hemma Oo

men jag klarar mej nog..
praktiken är kul och imorrn ska jag vara där på kvällskiftet så jag slipper iaf stiga upp 05:45!
och "uskan" jag ska vara med är väldigt nice!
(uska = undersköterska(USK), jag tycker det är typ det fulaste smeknamnet jag har hört! XD)

och så bor jag ju med världens gladaste bebis :D
jag tror jag kanske tar med mej henne hem sen ^^
hihi
snart ska jag och ylva baka blåbärspaj! lätt min favoritefterrätt, näst efter kladdkaka/brownies och sånt förstås. (och ben&jerry's!)
sen måste jag nog plugga, är så dålig på det för jag är så trött när jag kommer hem, men efter praktiken är det ju fakiskt lite prov Oo
jag måste vara bäst :O
aah :O
plugga!!

Inga kommentarer: