27 februari 2008

say love say love

sucking to hard on your lollipop
or love's gonna get you down


mika ftw ^^
haha

här sitter jag och missar grey's anatomy..
vilken tvnörd va Oo
idag var jag sjukt trött och igår också. känns nästan som om jag vore påväg att bli sjuk, liksom helt oförklarligt jättetrött. men det tänker jag inte bli. och imorrn är jag ledig!!
då blir det babysim! :D
fick höra (helt oprovocerat) att jag kommer bli en bra sjuksköterska idag, sånt blir man glad av! ^^

annars har jag mest ätit en massa onyttigt idag.
usch vad jag måste börja träna när jag kommer hem!
jag väger ---- kg!!
(det där var tänkt som en sån där amerikansk pip-censurering, för jag tänker inte tala om!! :|)

(på tal om amerikanska pip-censureringar så dog jag nästan igår när jag såg to catch a predator (om pedofiler) och han läste upp vad de hade pratat med barnen om. istället för att ha en riktig censurering sa programledaren alltså "i can't believe i''m thinking about blanking your blank"!!! dagens LOL^^)

Inga kommentarer: