01 maj 2010

11 dagar gammalt litet monster

inatt vaknade jag och hade bara en öronpropp inne, och tänkte: "har jag tappat en.. eller somnade jag medans jag höll på att ta på mig dem?"
och båda alternativen kändes lika sannolika
det säger en del om hur trött jag är, heh
men han har faktiskt sovit bra inatt, men igår var det ingenting som var bra överhuvudtaget, han bara skrek hela dagen och kvällen :(

men det går ju framåt
typ
ibland framåt och ibland bakåt, haha
man ser i alla fall hur han växer tycker jag!
blir spännande att se på bvc nästa vecka!

jag ser sjukt mycket på sjukt dålig tv nuförtiden, eftersom amningshörnan i soffan är mitt nya hem ><
det är precis som när man är sjuk, på nåt sätt sänks ens standard, så helt plötsligt märker man att man blir glad för att det är typ smallville... men det är ju bättre än tvshop och ringoling i alla fall! Oo

1 kommentar:

Emma sa...

haha låter bra det där malin! jag sa just till ante igår när vi satt med varsin dator och åt godis och bara slappade att det var bäst att suga in de stunderna ordentligt nu på slutet för att sen är dom dagarna över! :P

det är bara att hojta till om du vill ha sällskap, jag går som sagt bara hemma och gör ingenting! :)