19 maj 2010

värmeeeen

men seriöst så SJUKT VARMT DET ÄR!!!!
jag rinner bort!!
och stackars hardy också :( han har bara blöja på sig oftast och ändå är han alldeles svettig :(
och på grund av alla katter som springer omkring här kan vi inte ha dörren eller nåt fönster öppet! aah! utekatter är djävulens påfund! håll dem inne, då blir de inte överkörda eller får mask! bättre för alla liksom ><

jag är avis på alla som skriver på facebook att de sitter ute och solar eller grillar eller chillar på balkongen med massa goda drycker jag inte får dricka....
kan inte sitta ute för vi har inget parasoll och solen ligger RAKT på balkongen/altanen från 14 tills den går ner och hardy får inte bli bländad/bränd. kan inte sitta och chilla eftersom hardy sover själv i typ... 10 min. sen måste han bli upplockad.
:(
tur att man blir så lycklig ändå av att ha sin lilla bäbis <3
men jag är faktiskt avis
längtar till nästa sommar! då sover han (förhoppningsvis) längre och mer bestämda tupplurar. och kan leka själv i skuggan. (och vi har förhoppningsvis ett parasoll :P)

nu måste vi sova
vi har konstig dygnsrytm för att ha en bäbis Oo
men han somnar typ inte förrän nu Oo
knäppisbäbis

imorrn ska hardys tremänning komma ut!
det har vi bestämt!
sådetså!


han sover så roligt ibland ^^

1 kommentar:

Emma sa...

tyvärr blir det nog inte den 20:e :( isf ska han vara jävligt snabb ut när han väl bestämmer sig ;) haha! fasen vad less jag börjar bli nu alltså!