06 maj 2010

ny matchvikt

OMG!
idag var vi på bvc, och hardy väger nu 4215 g och är 55 cm lång!
hjälp vad han växer! :O
men det syns! får nog byta till storlek 56 nu, hehe
yaaay ^^ alla fina kläder jag har shoppat! ^^
plus allt han har fått redan!
hur ska han hinna ha på sig allt? ^^

vi har hyfsat bra rutin på dagarna nuförtiden i alla fall, men han verkar ha mycket ont i magen :/ men idag köpte vi minifomdroppar, hoppas det hjälper lite.
stackarn, man känner bara hur det bubblar och far hela tiden i lillmagen om man håller handen på :(
köpte nya nappar idag också, och de håller han faktiskt kvar i munnen! :o success!
blir förhoppningsvis räddningen för våra stackars lillfingrar, heh

lite bilder på vår lillskrutt :)


synd att jag såg så retard ut, men hardy var så söt på den här bilden ^^


bada är ganska nice ändå


mina två sömntutor <3


provar babysitter. inte helt nöjd.


bäst att hålla fast bröstet så det inte försvinner när man sover!!

3 kommentarer:

saralovisa sa...

Han är sååååå söt jag dör! Åh jag längtar tills jag får pussa på honom!!! :D

isabelle sa...

SÅ SÖT HAN ÄR!!!!!

Jasmin sa...

jaa jättesöt :D ii