10 maj 2010

lillfis och gammelfis


aha!
jag tror vi har kommit på nånting!
hardy brukar inte alls vilja ligga och sova själv, han vaknar alltid efter en liten stund och skriker, men om man håller honom i famnen kan han sova hur länge som helst.
jag tror det kan bero på att det är för mycket utrymme i hårdliften (hans dag-säng), bäbisar gillar ju att ligga ihoptryckta, men nu la vi ner min kudde och det verkar (peppar peppar) gå rätt bra!
då blir han ju mycket mer ombonad, och så luktar det mamma om han vaknar!
håller tummarna för att det funkar!

i lördags fyllde pappa 50 år!!!
aah
hur blev han så gammal? Oo
jag tycker han är typ kanske 40-45 nånstans! seriöst!
det låter bara inte rätt att han ska vara 50!
och att mamma blir det nästa år Oo
så fel!

men det var trevligt att träffa (nästan) hela tjocka släkten
och roligt att visa upp hardy för alla
alla tyckte han var sååå sööööööt ^^
men det är det ju ganska omöjligt att inte tycka ^^ tycker jag i alla fall ^^


hardy och morfar


man är väl snyggast i världen, haha ^^

Inga kommentarer: