22 maj 2010

snask


usch
nu har jag ätit glass och mår nästan illa Oo
(fast den var god!)

det är så konstigt det här med sug
har inte ätit godis sen jag fick hardy för jag var helt enkelt inte sugen, sen började jag väl bli lite sugen men jag hade alltid annat för mig, och så kändes det ovärt nu när jag hade varit duktig.
men typ förra eller förrförra veckan började det med att jag köpte en massa goda vitamin well-vatten (SÅ gott!) sen en massa festis, sen var jag tvungen att smaka på de nya ugnsbakade chipsen (heh) sen när vi var på affären fanns det ny kexchoklad med smak av hallon som jag var tvungen att smaka... och så vidare
och nu när det mesta i allmänhet går bättre med hardy så att vardagen börjar kännas lite mer som vardag kommer det tillbaka!
det här suget på "nånting gott"
bara för att!
bara för att man har fredagsmys, eller lördagsmys, eller bara för att det är mitt i veckan och man är sugen Oo
SÅ HIMLA ONÖDIGT!
><

nej nu får jag ta tag i det här och sluta innan det spårar ur
hardy kommer säkert få ont i magen också
jag har märkt att det faktiskt går bra att äta choklad och dricka kolsyrat, i mindre mängder i alla fall. men om jag bara släpper mer och mer på reglerna och äter mer och mer godis lär han ju känna av det, och det blir ju inte så kul. varken för honom eller oss Oo

var också nere på stan och åt middag hos mamma och pappa (tacos/fajitas, azm gott! (och alltid azm när nån annan lagar mat åt en!))
gud så mycket småbarn det var på stan! heh
kulturnatta är som yran fast för fjortisar
folköl istället för karatefylla
kände mig lite gammal när vi gick där med hardy i babyskyddet ^^
fast på ett bra sätt
jag är som precis där jag vill vara :)

Inga kommentarer: