01 januari 2011

ett helt nytt år!

älskar bakisdagar utan att vara bakis!
haha
en sån har vi idag!
bakislunchen: gratinerad-hummer-fyllning-varma-mackor
m-m!
jag tänker typ att eftersom hela världen (i synnerhet vår grannes son, hoppas jag verkligen) är bakis idag och äter bakismat kan ju vi också göra det! haha

igår var supertrevligt, vi var hos weges syster, och alla hans syskon och syskonbarn var där! det är inte varje dag! :)


hardy blev bortskämd med en MASSA uppmärksamhet från sina storkusiner! :)
förutom alfred. alfred har inte tid med småbäbisar!


suddigt men mysigt!


hardy fick vara uppe lääänge
han somnade i bilen (vid 22) men sen vaknade ändå när vi kom hem!
så då fick han krypa runt i pyjamasen en stund
sötnosen!


när man är liten och trött är man dock väldigt kinkig
och även om man är glad när mamma trycker på knappen kan man se
ut såhär innan bilden hunnit tas!
haha ;P


sen sov hardy och wege fick agera lite taxi
så då passade jag på att fota min avancerade frisyr! hehe


och mig själv!

gott nytt år!


åh just ja!
vi hade ju finbesök från norge häromdagen!
hardy flörtade in sig! ^^

1 kommentar:

Mli sa...

Åh! Så fina bilder! Och va gulligt att du la upp den på mig och Hardy! Kul att träffa dig och se hur ni har det ;) Vi ses nästa gång jag är i Sverige! Idag bär det av till Norge igen! Kramar