30 november 2010

snartsnartsnartsnart

på lördag åker viiii
iiii


hardy ser oskyldig ut
bredvid BERGET av barnmat vi ska ha med!


stressen över att ha med sig allt! Oo
att resa med barn är verkligen en helt annan sak än att resa själv!
men jag tror ändå vi har det mesta nu
hardy har till och med fått en egen necessär, haha ^^
visst kan man köpa barnmat på kanarieöarna också men jag började typ "jaja, några burkar tar ju inte så mycket plats och då vet man ju vad det innehåller..." sen typ "såna här tuber med mellis är ju rätt platta, de kan man ju ta med några..." och "majskrokar! hur ska vi klara oss utan majskrokar!" och "gröt och välling är bäst att ha med så han får den sorten han tycker om" och tillslut bestämde jag mig för att släpa med all mat ändå :P
men det ska nog gå bra!
så länge inga glasburkar går sönder förstås Oo

nä, nu måste jag stoppa hardy i babyskyddet så han kan sova i bilen.
tröttfisen
vi ska köpa julservetter och julgardiner ^^ mys

laterrr

1 kommentar:

Josefin sa...

Uj vad mycket det blir som man måste ta med. Tur vi inte åker förrän i slutet av maj. Då borde han ändå kunna äta det som serveras på hotellet för jag gissar dom har barnmenyer då det är värsta familjevänliga hotellet. Man lär ju få ta med nog mycket ändå med typ barnvagn och shit.