07 april 2008

The Argonaut of White Agony Creek


o m g!
man kan ju inte bara lägga in sånna reklamer när folk är så lättpåverkade som jag! ---->
hihi jag ser mitt hus! och min framtida lägenhet! och hela staaan!
helt sjukt fascinerande :D
(gå in på eniro och sen till kartor och så till utsikt för the experience of a lifetime!!! haha!)

vad en sån liten sak kan lysa upp en måndag.
idag började jag 10.30 men var ändå sen för att jag var för trött imorse (2 timmar räckte inte för att vakna, äta och ta sig till skolan Oo)
sen har jag bara legat och slöat hela dan. dåligt. men jag har läst en massa hall of fame-böcker och återigen kommit fram till att don rosa är ungefär bäst i världen och min idol. och beställt fler hall of fame för 500 kr Oo
men ibland är en dag bara dryg och då får man göra vad man kan för att bli glad igen.
donrosaärbäst.jpg

Inga kommentarer: