29 april 2008

pra dag

idag ägde jag mig själv och kom en kvart för tidigt till skolan, men det var ganska bra för då kunde mina klasskamrater upplysa mig om att vi är lediga imorrn. vilket betyder att jag är ledig hela veckan!
jag tycker om dem när de säger såna saker ^^

sen for vi med kisse till veterinären, det tyckte hon inte om :(
och de gjorde illa henne :(
men det är tur att hon har guldfiskminne för sen när vi kom hem var allt bra och hon purrade och pratade som vanligt.
men nu måste vi ge henne tabletter för hon har blivit allergisk mot nånting Oo moget.

sen har jag varit med jazi ikväll och skvallrat och spelat tvspel ^^ mys^^
problemet var bara att när jag körde till holmsund insåg jag att jag hade ungefär 1/8 bensin kvar i tanken. "men det finns ju en mack i holmsund" tänkte jag och svängde in. men malin hade lämnat börsen hemma. bra malin.
så på hemvägen fick jag ta till alla mina bränslesnål-körteknik-kunskaper jag nånsin lärde mig på körkortsteorin. och jag överlevde! ända hem och till statoil.
ibland går det bra!

sen så kaaanske jag ska få köpa världens finaste vackraste sötaste ragdollkisse, från stockholm! :o
hihii

godnatt!

Inga kommentarer: