24 april 2008

dålig

åh vad jag inte tycker om mig själv när jag gör såhär.
måste träna men låtsas att det är otroligt viktigt att kolla apberget osv. vilket bara leder till att jag får stressa innan gymmet stänger.
dålig människa!
(min sämre hälft alltså)

hur får man den bättre hälften att börja ta beslut istället för att bara fungera som en gnällig röst i huvudet förresten? Oo

men jag mår bra i alla fall!
tycker det behöver sägas för att många verkar må inte så bra :(
synd om puma som måste stressa så mycket och jobba så mycket på bajsfrasses :(

är dock lite irriterad. vissa människor kanske borde leva lite mer som de lär. kanske undvika att snacka skit om vad andra gör och sen göra samma sak själv.
men
jag är inte emo som alla andra emos så jag tänker inte whina och speciellt inte till personen i fråga.

träna. nuuu.
LATMASK!
>O

1 kommentar:

Puma sa...

Vem är cp? det är bra att du är glad, jag är glad nästa vecka, för då är jag ganska ledig. Men denna veckan är jag lezen :( Puss