09 april 2008

ångest och oångest

massa ångest över lägenheten, saker måste fixas, taket spricker, skarvsladdar överallt, möbler får inte plats och jag KAN INTE bestämma mig vilken färg jag vill ha i köket :( fast ångesten kan nog bero på pms. inte så farliga problem kanske. men ändå. lezen.
och så vill jag lägga om köksgolvet för det är jättefult men pappa bara säger att vi ska flytta in och "känna efter". emo.
jag vill att det ska kännas perfekt när vi flyttar in!

och nu är det nåt FEL PÅ MITT JÄVLA INTERNET OCKSÅ!
jag har säkert fått virus. grina :(

bra sak:
barnmorskorna! påminner mig om varför jag längtar så otroligt mycket tills det är min tur att uppleva livets mirakel av smärta och blod och spruckna vaginor. heh. och varför jag vill blir barnmorska såsmåningom :)

Inga kommentarer: