22 april 2008

christer isn't the man


alltså mitt hår är inte moget.
tacka gudarna för plattång säger jag bara!
(nytvättat = tänk christer sandelin Oo)

jag känner att jag vill göra nåt. är så taggad på att tatuera mig men jag har lovat mig själv att vänta tills i höst.
jobbigt!
kanske får ta hål i örat, hehe.

annars är allt som vanligt, anatomi är tungt och det är galet mycket att lära sig. men det är tur att man inte ska bli läkare i alla fall!
på tal om läkare får jag inte ihop hur vår nya lärare kan vara legitimerad läkare, jobba på ögonkliniken och vara universitetslektor när han är... typ 25 Oo
världen är orättvis.
det är som folk med extremt hög förbränning! som bara kan äta allt gott och ändå springa omkring och vara smala små stickor. usch.

och mitt hamstrande av saker når nya höjder.
jag kan bara inte låta bli! tur att man inte har en stor lägenhet med en massa förvaringsutrymmen Oo då skulle det ju spåra helt.
såhär ser mitt golv ut just nu:

+ 3 flyttkartonger i förrådet.
+ allt annat
en månad och en vecka kvar.
misäääääär

Inga kommentarer: