21 april 2008

moget och vårwhine

känner att jag börjar bli lite dålig på att hålla igång här...

tror i alla fall att vetenskapstentan gick bra, kändes så. alla säger samma sak så antingen var den aslätt eller så får vi alla ig för att helt ha missuppfattat en hel kurs Oo
och jag fick vg på förra tentan, sweeeeet ^^
(fast jag har ju redan wege, fniz)

i fredags jobbade jag, men i lördags var vi på parmiddag hos puma och cristoffer :D asnice kväll med en del livliga diskussioner, heh, vi fick känna oss otroligt vuxna och puma fick använda en massa fina grejer!
det var faktiskt sjukt chill, jag börjar verkligen vänja mig vid tanken på att bli vuxen.
förutom när det gäller att teckna försäkringar och välja elbolag Oo eh.
men det är skönt att vakna utan att fundera på vad man egentligen sa igår och vilja dö av baksmälla, utan istället ringa och tacka för igår ^^ löjligt men sant.
jag kanske också kommer bli stor nån dag!

på tal om helt andra saker så köpte wege en moppe idag. det var inte så vuxet :D
men då slipper jag att han kör MIN bil varenda dag.

annars växer högen med flytta-grejer för varje dag, snart får jag inte plats här längre!
och så är det ÖVER EN MÅNAD kvar! lezen.
jag längtar.

nu blir det sova och vänta på elskling.

(ps. jag gillar inte våren. den är ful och falsk. det är bara brunt och grått överallt och jag tycker att snön kunde ha legat kvar tills det blir grönt. och så tror man att det ska vara varmt men så fort man kommer in i skuggan blir det svinkallt. bara luras hela tiden. våren framkallar bara en massa längtan till sommaren för mig, inga bra känslor. våren är kass. ge mig maj, snälla!)

Inga kommentarer: