06 april 2008

resorb med svartvinbärssmak

nu känner jag att jag har varit lite inaktiv.
men till mitt försvar har jag varit bakis idag! jag tror jag, wege och cristoffer satt på frasses i 3 timmar sen på mcdonalds säkert 1. men lite dräggig måste man få vara ibland. och så fick puma se mitt hår :D
frillan är fortfarande jättefin men min lugg börjar bli lite oseriös. snart ser jag ingenting Oo ska inte klippa den förrän om 2 veckor så vi får se hur det går!
igår var det ändå en trevlig kväll, även om det blev en del strul så hade i alla fall jag en good time! träffade mycket folk jag inte träffat på länge :) och nu har nog de flesta sett hårbollen så nu är det dags att börja lägga upp poserbilder! hehe.

förövrigt vill jag tatuera mig såhäääääääääääääääääääääääääääär mycket!! men jag ska försöka vänta tills i höst :(

förövrigt 2 så är puma väldigt söt! speciellt när hon funderar över vad hon ska göra av sitt liv ^^

godnatt!

1 kommentar:

Jasmin sa...

jag har hittat en studio i Piteå som verkar asbra :D dom kör inte på oldschool utan dom har gör ganska realistiska motiv, du kan följa med mig dit i höst ;D