02 april 2008

money talks

idag har jag och elskling varit och kollat in det gymmet som blir närmast när vi flyttar. men de hade löpband och trappmaskin typ ute i entrén (glasvägg mellan). eh nej. jag vill inte stå och svettas när folk bara kan glida förbi och vara snygga och titta på Oo ångest

sen var vi på jysk och rusta och köpte massa grejer. det är helt sjukt hur man har ungefär 100 000 grejer men ändå kommer man hela tiden på nya som måste köpas!
om 4 veckor är det bara en månad kvar! :o
hehe
dessutom kollade vi på vespor i en väldigt skum affär. (den som ligger mellan jysk och rusta) väldigt svårdefinerad. Oo
vi hittade en jättefin retromodell men jag vet inte om den matchar wege! den kändes lite tjejig. men jag tyckte så mycket om den så jag vill ha den <3 men jag har ju redan en bil Oo
vilka problem man har! lal

time for sängen
ska skjutsa elskling imorrn 05:30. najs.
men sen är jag ledig :D
(universitetet är såååå jobbigt! fniss)

Inga kommentarer: