15 april 2008

update

godmorgon.
eller kväll.
jag kämpar hårt för att ha en dygnsrytm men min kropp är inte riktigt med mig. steg i alla fall upp 10 idag. men sen kom mamma hem från NY så då blev jag fast i några timmar (hon ville ha update på lägenhets...läget)
sen kom jag på att vi måste fara till gothnells och fynda något, och då blev jag för exalterad för att kunna plugga och var tvungen att titta på möbelsidor istället. (nörd)
dock så fyndade vi ingenting. fast vi har nästan allt.

igår fick jag vara tjejig med puma, nice! män är så tråkiga när det gäller inredning!
konversation på strömpilen:
jag - ni kan ju gå på typ...elgiganten och titta medans vi går i inredningsaffärerna. fast ni KAN ju följa med---
cristoffer - jag säger ELGIGANTEN!
varpå våra kära män FLYR mot elgiganten.
men lika trevligt hade vi ändå ^^

sen fick jag se pumas (och cristoffers) lägenhet!!! den var nice och STÖRRE ÄN VÅR! jag är pwned Oo
(det är roligt att jag och puma referar till lägenheterna som "min" och "din" istället för "vår" och "er") (även våra respektive inflyttningsfester. heh)
jag längtaaaaaaaaaaaaaar. hursomhelst.

usch. imorgon måste jag fetplugga. usch.
sänd mig en tanke!
godnatt!

Inga kommentarer: