05 juni 2008

barnsligt nöjd


NU ÄR DET FÄRDIGT!!
haha!
inget mer plugg på 3 najsa månader! (fan vilket fult ord!)

hälsade på puma och cristoffer och kissebäbis idag! kissebäbis var söt ^^ (nej kissebäbis har inget namn!) men söt ändå! hon nyser hela tiden! knäpp!
jag längtar tills iris kommer! bara en vecka kvar idag :)

sjukt oseriöst emovarmt idag!
men det var nice! jag och wege låg ute och solade tills jag fick solsting och var tvungen att sova ett tag Oo
hade till och med shorts på mig idag!
av nån anledning drar jag alltid ut på att börja använda sommarkläder hur länge som helst.
kanske för att jag lätt fryser och hatar att frysa så jag vill gardera mig.
eller för att jag känner mig lite naken i klänningar och grejer utan strumpbyxor Oo
hursomhelst har jag haft långa svarta jeans fram tills idag. men idag gick det helt enkelt inte längre!

men
jag och elskling har en fin lägenhet!! :D
imorrn ska det städas ftw!
på söndag ska det flyttas!
jag är TAGGAD :D
hihiiii

godnatt nu!

Inga kommentarer: