13 juni 2008

mesar

idag har jag ätit sjukt god mat, fläskfile som jag marinerade i en spännande marinad ^^ (alltså wege åt ju också, men det är mest häftigt när jag har ätit^^)
det var lix vår första finmiddag med finporslin och finglas och finbestick ^^ haha

dessutom ska jag få börja äta både lunch och middag nästa vecka! <3

jag saknar mamma och pappa Oo
det trodde jag inte, men som man säger - man saknar inte kon förrän...ja vad det nu är som är tomt Oo
jag vill fara ut till stugan!
men det går inte än för vi kan inte lämna iris förrän hon har blivit lite mer van.
lezen.
(men iris är bezt i alla fall!)
världens finaste kisse <3
men så fort vi inte är i samma rum börjar hon jama jättemycket. vår lilla mes ^^


nu ska vi se på america's sweethearts på tv för vi har inget ljud på tvn med video, och ingen video till tvn med ljud
Oo

Inga kommentarer: