11 juni 2008

M A T


vad är det här?
varför har hon lagt upp en bild på lite mat? undrar ni!
för att DET HÄR är mitt första mål MAT på 4 veckor!
idag har jag fått TUGGA!
och det var ASGOTT! :D

därför är jag ännu gladare idag ^^

dessutom får jag äta JORDGUBBAR ikväll! det ni!
hihi

annars är jag allmänt glad för studenterna och att det blev lite fint väder ändå! regn hade sugit (fråga nån som vet!)
det är första året i mitt liv som jag känt mig glad för studenterna (förutom ifjol då)
annars har jag alltid hatat dem när de farit runt och skrikit och blockerat vägarna sen svinat på hela natten.
har jag blivit en bättre människa?
eller är det för att jag inte bor nere på stan längre?
kanske får vi aldrig veta!

men nu ska jag fara till petter och gratulera honom om elskling kan pallra sig hem nån gång!

fy fan vad ni är bra! ^^

Inga kommentarer: