03 juni 2008

duktig

woho det kanske går!
har lyckats plugga rätt duktigt idag ^^ duktig ^^
ute på balkongen till och med! men det blåste så mycket så efter ett tag fick jag ge upp. jag hatar umeå ibland. när det blåser. vilket det alltid gör ><

nu ska jag gå och träna.
det är inget kul när man äter så lite som jag gör nu. man blir så slut att hela dagen (eller kvällen) är förstörd för man orkar inte ens andas (det är sant!) jag måste hjälpa till en massa för att andas när jag går hem från träningen Oo men de säger ju att man ska träna.
om en vecka är det färdigt iaf ^^

sen kanske vi far upp och kikar på lägenheten igen.
det går framåt och kanskekanske hinner vi flytta in nu i helgen!
iiiih ^^

dagens låt: idas sommarvisa
^^

1 kommentar:

Jasmin sa...

haha idas sommarvisa, du är så söt!