09 december 2008

the challenge

ohnoes!
jazi utmanade mig Oo
så jag måste skriva Oo
orkar inte skriva längre. JÄKLARNS utbildning och JÄDRANS praktik!
jag vill vara pigg och orkig och julig!
men icket.

nu skriver jag det här i alla fall. så man ser att jag lever.

8 Favoritprogram (men ah jag kollar aldrig på tv!!)
- scrubs
- grey's anatomy
- sex & the city
- csi
- bones
- criminal minds
- ncis
- barnmorskorna (heh)

8 Saker jag gjorde igår
- var på praktik
- räknade läkemedel
- firade 1,5-årsdag
- åt caesarsallad
- såg på scrubs
- somnade direkt jag kom hem
- åt skumtomtar
- torkade kattkräks Oo

8 Saker jag ser fram emot
- JUL
- att utbildningen ska vara slut
- när jag är klar med alla uppgifter innan jul
- "juluppehållet"
- att få ge alla julklappar på julafton
- att få vara ledig nån gång (dvs sommarlovet)
- när iris får bäbisar
- när jag får bäbisar ^^

8 Favoritrestauranger
- resturangen!
- tgi fridays
- pizza hut i nordstan ^^
- lottas
eh, mcdonalds...
...
hur mycket resturanger går man på egentligen Oo
har varit på en massa asbra, det är klart, men minns inte namnen på dem ffs!

8 Saker på min önskelista
- en ny tv! (vår är bög!)
- slalomgrejor
- resa till new york
- pengar till tatueringar
- pengar till skor
- grey's anatomy säsong 4
- scrubs säsong 5 och 6
- julsaker!

8 Personer jag utmanar
men omg!
alla som tar åt sig!!!

det var det roliga
nu måste jag plugga igen
döden
ont i huvudet
arg ><

Inga kommentarer: