29 december 2008

inte bra

jag var just inne på en bilddagbok.
hon var född -97!
hon är alltså 9 år!
gud vad jag är glad att internet inte var så stort när jag var liten och att det mesta som fanns var lunarstorm.
så sjukt mycket man hade skämts om det fanns bilder och (the horror!) bloggar ute på internet från när man var 9 år!!!!!
Oo

idag är inte en bra dag

jag känner mig så sjukt tjock att jag överväger att fara till mexico och göra en emergency fettsugning innan nyår! Oo Oo
jag hade mardrömmar inatt om att jag var så SJUKT tjock!
alltså lika-bred-som-lång-tjock!
det var så hemskt! ><
och jag är en dålig människa som inte styr upp plugg trots att jag faktiskt är ledig och inte har nåt annat som måste göras nu!

jag är helt enkelt sjukt less på mig själv
skulle vilja krypa ur mitt skinn (och fett) och in i nån annans och bara bli en annan person
en bättre person
usch

less

men jag sa i alla fall ifrån till den jävla killen från glocalnet som har ringt 4 gånger på en månad Oo
yay

1 kommentar:

Puma sa...

woho! no glocalnet!
Du kan banta med Cristoffer, han har också ångest.

Seriöst, ni borde styra något! ni kan ha en egen supportgrupp!