13 december 2008

älsklingsväder


m vad mysigt att stiga upp 07 på en lördag!
:(
orkar dessutom inte stressplugga utan sitter och läser bloggar. dålig människa.
jag vill verkligen ha 110% på rätt på den här tentan så jag har chans till ett vg, men jag är så less. less på idiottanter som inte svarar på mejl. SÅ LESS PÅ ATT PLUGGA ><
it is not for me.
jag vill lägga ner.
men jag vill bli nåt också Oo
arg.

imorrn är det i alla fall TREDJE advent!
det går så fort!
men det är bra, då är det snart över. (skolan alltså)
jag vill slå in julklaappaaaaar

mysigt med pumas jättebröst igår ^^
körde runt och sladdade lite. busigt. bilen klarar i alla fall snön jättebra, jag är riktigt stolt över den! nästan som om den hade fyrhjulsdrift, lilla pärlan :D
bussarna kan ju äta bajs för det var inte halkigt nånstans igår!
bara lite snö ffs!
värdelöst.
då är man glad att man har bil!
och när bensinen kostar under 10 kr!!!! :D
hihi
jag älskar verkligen när det snöar! jag blir så lycklig! kan inte komma på en enda gång i mitt liv då jag inte blivit jätteglad för att det snöar. det är mitt favoritväder ^^
tycker det ska ligga minst 1 meter snö på backen, annars är det inte vinter for real. helst 2.
om det här tinar bort innan julafton nu så tar jag livet av mig!!! PÅ RIKTIGT!
eller, inte på riktigt. men jag kommer typ grina. på riktigt.

men men
nu måste jag hetsplugga lite mer.

god
...morgon!

1 kommentar:

Puma sa...

nej du grinar aldrig!!!!
:O