06 december 2008

kåt slyna söker


vad fånig jag känner mig.
har ångestat hela veckan och speciellt hela dagen idag för allt plugg jag måste göra nu innan jul, och så inser jag att det egentligen inte ska vara inne förrän 2a januari!
det visste jag ju, men ville göra klart det innan jul så jag skulle få vara ledig, och så hade jag intalat mig det så hårt att jag lyckades glömma bort att jag har typ 2 extra veckor på mig!
vad trevligt!
inte så ofta saker vänder till det positiva nuförtiden så det var ju gadde ^^

annars så är iris numera den kåtaste slynan jag har sett i hela mitt liv! (efter puma förstås)
hon har nämligen börjat löpa och springer runt och svankar med rumpan i vädret och gallskriker för att hon inte får nån kattpenis!
tsk tsk Oo
och stackars skrållan förstår ingenting. idag stod iris och gned baken mot hennes huvud. stackars liten!!
men men. det går väl över (hoppas jag)
igår var det pyssel!
happiness!
förlåt jassi om jag var lite seg på slutet, var jättetrött, men jag blir också väldigt manisk och måste slutföra saker. heh.
som när jag satt upp till 03 i torsdags och gjorde tomtar, trots att jag hade stigit upp 05 på morgonen Oo then i was tired.

men åh
även om jag kom på att det inte är så bögstressigt som jag trodde med skolan är jag ändå SÅ LESS. det är speciellt svårt på julen när jag bara vill ligga och mysa och pyssla och slå in julklappar och läsa sagan om ringen hela dagarna!
i hates it :(
det skulle vara så galet skönt att ta ett uppehåll. men då skulle jag känna mig som en stor fet fail som inte klarar av att utbilda sig.
jag hatar hur jag är uppfostrad >< och att det inte går att komma ifrån!
förlåt att jag dessutom försöker föra över det på andra!
det är inte meningen!
alla borde göra det som gör dem lyckliga med sitt liv, inte vara så "men man måste ju ha en utbildning och ett riktigt jobb även om det suger penis" som jag!
><
inte för att jag tror att det suger penis att vara sjuksköterska, men det suger fet negerpenis att plugga!!!
i alla fall just nu.

OCH VARFÖR FUNKAR INTE ENTERKNAPPEN?!?!!!!

nu går jag och lägger mig!!

nej just ja
jag måste plugga

><

2 kommentarer:

Puma sa...

http://storstadspojken.se/2008/12/03/stockholmsbarn/
titta! du kommer tycka att det är sött! jag såg ett barn igår på frasses som var så sjukt sött.

Anonym sa...

hej jag är en kåt kille hör av dej till bengtoberg@hotmail.com