01 december 2008

råttväder!


åh
varför varför varför ska det alltid bli sånt bajsväder? :( :(
och varför ska jag alltid bli så emo?!
jag försöker förbereda mig varje vinter och tänka "det här kommer inte ligga kvar, det är inte snö på riktigt, det kommer smälta" osv men ändå blir jag så SJUKT besviken när det smälter bort!
det är ju så fint! :'(
jag vill flytta till kiruna eller nåt åt det hållet ><
finns det inte ett universitet där också? då kan jag söka och fortsätta läsa! (där det finns universitet finns det sjuksköterskeutbildningar!) heh.

idag har jag gått med en finlandssveska sjuksköterska hela dagen!
SO AWESOME :D
tänker typ på finlandssvenska nu, haha! jag har sjukt lätt att fastna i den dialekten (eller brytningen kanske). alltså som när man t.ex är i göteborg och börjar prata göteborgska helt plötsligt! men finlandssvenska fastnar hur lätt som helst!
hehe ^^

nu måste jag lägga mig Oo
mitt liv är så roligt Oo
jag ska enbart jobba kvällar och nätter när jag blir stor ffs!
godnatt
Oo

Inga kommentarer: