06 januari 2009

deadness

nu blir det bara ett kort inlägg innan jag återgår till att ligga under täcket och läsa i min älskade pyjamas (som jag har gjort i 2 dar nu)
har 2 dar nu, igår och idag, som jag faktiskt inte behöver göra nånting alls och jag utnyttjar dem så mycket jag bara orkar!
6L cola har nu blivit 1,5
sad :(
but tjock!
känner att jag vill rycka upp mig så sjukt mycket och sluta vara lat och tjock och äta godis varje dag sen första advent! vill börja träna och få energi och sluta ha ångest och sluta sova till 13!
och framförallt HITTA MIN VÄG I LIVET ><
jag är så less på att ha fetångest hela tiden för att jag är missnöjd med allt och tycker att livet suger men inte har nån aning om vad jag vill göra istället! (för utförligare beskrivning, se cristoffers blogg, lal)
så då får jag fortsätta gå i skolan och vara arg och bitter bara för att.... ja, av nån anledning är det tydligen smartast.

now i shall chill
nån gång under kvällen måste jag upp och tvätta håret.
sjukt jobbigt ><

2 kommentarer:

Cristoffer sa...

I lul'd!

Vi kan starta en klubb. Vi kan träffas tre ggr i veckan i 1,5 timma och bara prata om att hata allt som suger. dvs allt. ARGH

Jasmin sa...

ring mig så går vi ut och går! du borde ha en sockeravvänjning. det ska jag göra när skolan börjar. jag äter godis hela tiden nu.