04 januari 2009

nytt år...

snaaart kommer nya grey's anatomy avsnitt!!!
^^ ^^ ^^

jag måste vända på mitt dygn!
var uppe till 03 dagen innan nyår (skrev arbete), var for obvious reasons uppe till typ halv 04 på nyår, somnade vid 05 i förrgår och vid 04 igår.
även om det är skönt och inte alls känns konstigt eller som att det får mig att må fysiskt dåligt som alla påstår att en sån dygnsrytm gör så funkar det inte!
för alla andra idioter ska envisas med att stiga upp 07 (var är logiken?! vi är inte bönder, vi behöver inte följa soluppgång och solnedgång och alla hatar att stiga upp tidigt och vara trötta!) så kan man inte, till exempel, hitta MAT vid 12 på natten! arg. och om man äter frukost vid 13 och lunch(?) vid 18 så vill man ha MER MAT innan man sover vid 03!
ARG
om jag måste tvingas börja jobba 07:30 (ibland) för att andra människor ska kunna köpa mat klockan 08 (VARFÖR?!) borde de tvingas jobba mellan 22 - 03 så att JAG kan köpa mat!
><
det måste ju finnas fler än mig som inte vill ha en mördardygnsrytm och tycker om att sova ut på morgonen? Oo och inte blir trötta och lägger sig klockan 22?

men men
världen är orättvis Oo

trodde att jag var färdig i fredagsmorse när jag hade skickat in arbetet, sen upptäckte jag att vi hade ETT TILL som skulle in 2/1!!!
visserligen litet, men fick sitta med det hela dan!
och idag har jag jobbat och fått jätteont i ryggen!
jag är ARG på världen idag >O

men vi har 6L cocacola och jag tänker styra upp mitt liv! (på måndag alltså...)
nytt år!
ny pepp! (?)

nu ska jag försöka sova för att bli som alla andra och rätta mig in i ledet Oo
arg

(nyår: se pumas bilddagbok. ska fixa min snart.
suck)

Inga kommentarer: