27 januari 2009

ohmygoditstheend


its the eeeend of the blooogg!!!!!!

nej jag tänker inte göra en fet dramatisk grej typ blondinbella.
men jag orkar inte blogga mer för det känns som att jag inte har nånting överhuvudtaget att blogga om Oo
men det kanske bara är tillfälligt
(mår inte så bra i allmänhet)

ta inte bort mig från era favoriter än (om det är nån som har mig där) för jag kommer ändå skriva när jag har sjukt viktiga åsikter eller vill vara ARG över nåt!
men jag orkar inte låta hela världen läsa om mina vardagsgrejer längre
helt plötsligt kändes det jobbigt
vet inte varför Oo

jag tror dock (för att låta som valfri förälder) att det kanske inte är en awesome idé att lägga ut hela sitt liv på internet (inte för att det finns PEDOFILER på internet, man måste vara FÖRSIKTIG eller nåt sånt men)
och då menar jag hela vår generation
för när man helt plötsligt har möjlighet att jämföra sig med halva sverige istället för bara sina närmaste eller ouppnåeliga kändisar får man lätt lite prestationsångest
inte alla, men nån kanske känner igen sig?
det är svårt att vara unik eller bäst på nånting när man upptäcker att det finns hur mycket människor som helst som är precis likadana fast bättre och snyggare överallt Oo
(och jag vet att man ska inte bry sig om man inte är bäst på allt men tydligen är jag väldigt prestations/tävlingsinriktad (har jag upptäckt om mig själv efter 20 år) (och jag har inte ens haft min första psykologsession än!))

ja ja
end of emo

keep up the good blogging!
(jag är bra på att läsa även om jag inte orkar skriva!)

3 kommentarer:

Puma sa...

u suk!

kan du sätta över pnegar till mig innan jag far till sthlm, i has no mööney


haha ordverifieringen var "press"

Cristoffer sa...

nööööööö

Jag kommer iaf kolla din blogg varje dag!

Cristoffer sa...

and shes hooked to the silver BLOGG