13 januari 2009

night night

nu ska jag göra nånting konstigt
jag ska gå och lägga mig!
klockan tio!
ska se vad som händer, om jag vaknar typ klockan 6 eller om jag sover till 12 i alla fall, för hur som helst är jag jävligt körd. fet tenta på fredag och jag har inte ens börjat plugga.
men vad ska man göra?
varit(är) sjuk, varit allmänt deppig och less, och har nu pms. underbara förutsättningar för att orka med att plugga när man dessutom i allmänhet har tappat sugen.
så nu ger jag upp.
eller halvt, är fortfarande ett nördigt mvg-barn i själen så jag ska cepeplugga i 2 dar för att i alla fall få g. men då kommer jag bli lezen ändå för jag hatar att vara medelmåttig. vg eller inget(ig)! men eftersom jag inte pallar att ge upp helt blir det inte ig heller. så hur jag än gör är jag körd och kommer bli ännu mer deppig
och desorienterad i livet!

men men
vi har städat idag! tagit ner julsaker(+pms = hyperemomalin) och storstädat(eller inte)
men vi har ett nytt duschdraperi! som har rosa liljor på ^^ jag vet att det är värsta onödiga grejen men varje gång jag går in på toan blir jag alldeles happi, haha

sova var det ja

btw,
hur man straffar katter:
(in secret, egentligen gjorde vi det ju för att de skulle bli rena... mwahaha)

1 kommentar:

Puma sa...

jag såg inte dutchess på bio. I downloaded it. :O

emoemoemoemoemoemoemo

sluta plugga och vad glad istället.

starta en stödgruppmed cristoffer också.